Klanten van Hans zijn ondernemingen die unieke verhalen en expertise delen. Ze geloven in heldere interne communicatie om medewerkers met elkaar te verbinden en te inspireren. En ze geloven in content marketing om hun bestaande en potentiële klanten verder te helpen.
Zoals één van mijn CEO-klanten het zegt:
“We zetten een ghostwriter in om vanuit het topmanagement met onze mensen te communiceren. Dat is geen geheim, we vinden deze communicatie zodanig belangrijk dat we een professional inschakelen.”
Klanten doen ook aan leadgeneratie via premium business content en ghostwriting geleverd door Hans. Ze winnen op die manier nieuwe klanten en betrekken hun stakeholders dichter bij hun bedrijf.
Ontdek de klanten van Hans

Telenet Business
Telenet Business inspireert ondernemende klanten en trekt er nieuwe aan met kwalitatieve content. Hans creëert klantenverhalen, tips&trics-artikels, diepgaande expertinterviews, magazine-artikels,… 👉 Klik door naar werk voor Telenet Business
VLAIO - digitaletoekomst.be
VLAIO wil ondernemers informeren over artificiële intelligentie en cybersecurity. Hans neemt deze taak grotendeels over van de interne communicatieafdeling. Hij is content manager en content creator voor het platform digitaletoekomst.be van VLAIO. 👉 Klik door naar werk voor VLAIO
Magazine Trends
Hans is economisch journalist en behoort tot de kern van freelancers voor magazine Trends. De redactie vraagt Hans voor Made in Belgium-reportages, bedrijfsverhalen en verrassende interviews. 👉 Klik door naar werk voor Trends magazine
Sparkle van bpost
Sparkle is het prijswinnende marketing magazine, uitgegeven door bpost en gericht op marketeers. Hans maakt deel uit van de kernredactie. Het hoofdartikel is vaak van zijn hand.
Bleckmann
Bleckmann is een topspeler in logistiek. Om extern en intern te communiceren schrijft Hans persberichten, blogs en whitepapers. Als ghostwriter voor de CEO en het topmanagement schrijft hij de maandelijkse brief van de CEO, interne memo’s en scenario’s voor bedrijfsvideo’s. Tevens adviseert hij de organisatie bij de uitbouw van een sterke content strategie. 👉 Klik door naar werk voor Bleckmann
Deloitte
Als senior business writer helpt Hans de consultants van Deloitte bij het creëren van vulgariserende publicaties. Dit door complexe onderzoeken en rapporten te structureren en te vertalen in heldere taal om het grote publiek te bereiken.
Graydon
Bij de opstart van het content marketing project schreef Hans als business journalist blogs, interviews en whitepapers voor Graydon. De bereikte doelen zijn: scoren in Google en online leads genereren.
Uitgeverij Lannoo
Achter elke auteur staat een redacteur… en een ghostwriter. Hans schrijft voor auteurs die uitgegeven worden door Lannoo en dieKeure. De manuscripten groeien vanuit diepgaande interviews en intense samenwerking.
Fortino Capital
Fortino Capital investeert niet alleen in start-ups en scale-ups. Het investeert ook in events, netwerking en content om hen te doen groeien. Het deelt verhalen en howto-artikels om hen te inspireren en persberichten over hun eigen groeitraject. Fortino vraagt Hans om hun sprekers te interviewen en content te schrijven.