written by
Hans Hermans

Hoe je contentstrategie in slechts 1 dag uitwerken - Gratis e-boek!

Content marketing 1 min

Misschien heb je nog geen contentstrategie, net zoals veel organisaties. Je deelt wel kennis, ervaring, producten, foto’s en filmpjes met je doelgroep, maar je doet dat ad hoc. Dan is het tijd voor verandering. Want met een heldere contentstrategie, die aansluit op je bedrijfsstrategie, boek je meer resultaten. Meer leads. Meer klanten. Meer omzet. Grijp nu je kans om je nieuwe contentstrategie uit te werken. Met het gratis e-boek van content consultant Hans Hermans kost het je maar 1 dag. © HANS HERMANS

Stappenplan contentstrategie

Vandaag ga je eindelijk de nieuwe contentstrategie van je organisatie schrijven! De eerste zin van het nieuwste e-boek Je contentstrategie in 1 dag maakt alles duidelijk.

Op de bladzijden nadien maakt het digitaal boekje zijn belofte waar. Op een heldere manier loodst het je door de verschillende stadia van het creëren van een contentstrategie.

Het advies is nuttig, to the point en eenvoudig te begrijpen, zelfs voor wie minder ervaren is in het plannen, creëren en delen van content rond zijn of haar organisatie.

Auteur Hans Hermans doet je een voorstel van agenda voor deze ene dag. Zo weet je op voorhand dat die contentstrategie waarmee je nieuwe klanten zal aantrekken echt al op punt zal staan na slechts 1 dag.

Je hebt op het einde van die ene dag zelfs al overlegd met je collega’s, je management en met externe specialisten. De contentkalender maakt de eerste deadlines helder.

Tools die je efficiënter maken

Lijkt je het schrijven van een contentstrategie op één dag wat te ambitieus? Dan heb je een extra reden om het e-boek nu te downloaden.

Je krijgt meteen ook de tools om er op een efficiënte manier een succes van te maken.

Ik ben nu al benieuwd naar je resultaat!

e-boek Boek Hans Hermans Howto Marketing Auteur Content consultant
Geïnteresseerd in sterke en unieke content? Schrijf je in. Ik inspireer je af en toe met teksten die ik voor anderen schrijf.
Sign up for our newsletter