In de wolken

Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers


Hans is sterk in het kunnen vertalen van inzichten naar teksten. Hij stelt de juiste vragen om precies te kunnen begrijpen wat er bedoeld wordt. Bovendien is Hans sterk in projectmanagement wat er uiteindelijk voor zorgt dat het boek ook tijdig klaar was om in productie te gaan.

Peter Van Welden • CEO van Fjalk

Auteur: Peter Van Welden
Uitgever:  Lannoo Campus
ISBN: 978 94 014 6710 0
Waar te koop: Lannoo

 
In de wolken - Peter Van Welden
In de wolken - Peter Van Welden

Waarom willen klanten altijd korting en zijn ze toch niet trouw?

Hoe maak je van elke klant een waardevolle ambassadeur?

Hoe zorg je ervoor dat je medewerkers emotioneel betrokken zijn en blijven?

Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.

In de wolken vertelt hoe je dat klaarspeelt: met Customer Delight Management. Die methode biedt een doorgedreven visie op klantengeluk, waarmee je je klanten uiterst tevreden maakt. Je leert waar het fout kan lopen, wat de oplossingen zijn, en wat delighted klanten en medewerkers voor je organisatie kunnen betekenen.

Peter reikt je in dit boek de tools aan om je organisatie richting groei, geluk en innovatie te sturen. In vier uitgewerkte cases lees je hoe Customer Delight Management succesvol geïmplementeerd werd bij sterke organisaties.


Vraag Hans als ghostwriter voor jouw boek.