De succes tapes


"Hans is een prima journalist, vlotte pen en harde werker. Een man waar je op kan rekenen!"

Jan Flamend • Sales Counseler bij Valueselling.be

Auteur:  Hans Hermans & Jan Flamend 
Uitgever:  De Cavalerie
ISBN: 978 90 77129 34 0
Waar te koop: bol.com

 
De Success Tapes - Hans Hermans & Jan Flamend
De Success Tapes - Hans Hermans & Jan Flamend

In dit tijdsgewricht van kommer en kwel, van eindeloos lijkende financiële crisis- sen, waar ondernemers met de nek aangekeken worden, leek het ons een goed idee om een frisse en onbevangen blik te werpen op dat rare verschijnsel dat succes is. Niet alleen het succes van geslaagde entrepreneurs, maar evenzeer het welslagen van creatieve, artistieke, culinaire en maatschappelijke initiatieven.


Wat maakt mensen die iets ondernemen succesvol?

We hebben die vraag aan een aantal heel uiteenlopende mensen gesteld: de industrieel die ontwikkelings- medewerker werd (Luc Bonte), de ontwikkelaar van duurzaam toerisme (Bob Elsen), de seriële IT-investeerder (Bruno Denys), de gefortuneerde zakenman (Fernand Huts), de creatieve keukenpieten (Gert De Mangeleer en Joachim Boudens), de baas van het katholieke onderwijs (Mieke Van Hecke), de getalenteer- de duizendpoot (Michel De Coster), de gedreven gezonde voedingstante (Grete Remen), de mannen die een mensenkaak in metaal kunnen printen (Jonas Van Vaerenbergh en Peter Mercelis), de gedurfde columniste (Els De Pauw), de muzikant met zakeninstinct (Maurice Engelen), de gelauwerde regisseuses (Nathalie Basteyns en Kaat Beels), de volhardende HR consultant (Jamila Ben Azzouz), de exotische fruithandelaars (François en Patrick Maes), de authentieke biermar- keteer (Jan Vandenwyngaerden), de alle-uithoeken-van-het-internetverkenner (Andreas Creten), en de spindoctor der spindoctors (Noël Slangen).

Allemaal ondernemen ze dingen, en allemaal hebben ze ons iets te vertellen.

Vraag Hans als ghostwriter voor jouw boek.